Polski Serwis Informacyjny The Beatles

Istnieje od 2001 roku. Codzienna aktualizacja, ksiazki, filmy, plyty.
jesteś na Forum Polskiego Serwisu Informacyjnego The Beatles
Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pon Wrz 07, 2015 5:15 pm 
Offline
Beatlesiak

Rejestracja: Śro Lut 11, 2004 11:07 pm
Posty: 1958
Miejscowość: Warszawa
Kiedy jeszcze mieszkałam w Liverpoolu, pewnej lipcowej niedzieli wybrałam się specjalnie na spacer po Penny Lane i okolicach. Spacerowałam sobie spokojnie, bez pośpiechu, fotografując ludzi i budynki.

Postanowiłam za pomocą zdjęć, które zrobiłam, zabrać i Was na taką przechadzkę. Na szczęście pogoda mi sprzyjała i można było zrobić ładne zdjęcia. Zobaczcie, jak wygląda błękitne niebo na przedmieściach Liverpoolu :)

Kilka uwag: nie jestem profesjonalną fotografką, i nie pretenduję do takiego miana ;). Dodatkowo jakość zdjęć nie jest najlepsza, gdyż robione one były tabletem, nie zaś dobrym sprzętem fotograficznym. Stąd wszelkie techniczne niedociągnięcia i nie do końca dopracowane ujęcia z góry przepraszam. Ale jeśli mi je wybaczycie i będziecie mieli ochotę na więcej, mam jeszcze zdjęcia z różnych miejsc w Liverpoolu, którymi mogę się z Wami podzielić. Wszyscy zainteresowani proszeni są o zostawienie info w komentarzach do zdjęć.

_________________
On nie ma duszy, mówisz...
Popatrz jeszcze raz
Psia dusza większa jest od psa
My mamy dusze kieszonkowe
Maleńka dusza, wielki człowiek
Psia dusza się nie mieści w psie
I kiedy się uśmiechasz do niej
Ona się huśta na ogonie


Ostatnio edytowany przez Rita Pon Wrz 07, 2015 7:05 pm, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
PostWysłany: Pon Wrz 07, 2015 5:54 pm 
Offline
Beatlesiak

Rejestracja: Śro Lut 11, 2004 11:07 pm
Posty: 1958
Miejscowość: Warszawa
Image