www.beatles.kielce.com.pl https://beatles.kielce.com.pl/phpbb2/ |
|
Najlepsze wytwory wujka George'a solo https://beatles.kielce.com.pl/phpbb2/viewtopic.php?f=26&t=3067 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Yer Blue [ Czw Lis 03, 2011 4:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Smutne jest pękne Ale wiesz, ja tego Baltimore Oriole nawet nie kojarze, po prostu nie trawie Somewhere In England, oprocz wyjatkow wszystko tam mi sie zlewa ze soba, jakies te melodie nie wyrazne, aranzacje zachowacze. |
Autor: | Yer Blue [ Pon Lis 07, 2011 4:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Top 10 z komentarzami, plus słówko od autora, Dżejdżeja, imiennika George'a: Wysyłam pierwszą dziesiątkę - tego jestem póki co pewien , co do reszty 'walka' jeszcze trwa , ale z terminem zdążę. Moje ogólne wrażenia co do twórczości GH pokrywają się zgrubsza z tymi prezentowanymi przez dr Maxwella 1. ISN'T IT A PITY Najbardziej chyba symfoniczny i monumentalny utwór Harrisona , strukturą przypominający " A Salty Dog " Procol Harum (chyba nieprzypadkowo, bo w końcu w sesjach uczestniczyl Gary Brooker) Niektórym przesadnie rozbudowane , orkiestrowe aranże Phila Spectora przeszkadzają , tu jednak , uważam są jak najbardziej na miejscu. A do tego proste i wymowne przesłanie - Jakie to przykre ,że tak łatwo przychodzi nam zranić kogoś a tak szybko zapominamy o tym ... Od początku wiedziałem , że będzie to mój Nr. 1 i nie miałem co do tego wątpliwości. 2. BE HERE NOW Utwór, który przez lata nosiłem w pamięci ( od czasu gdy w połowie lat 70-tych nabyłem Lp. Living in the material world ). Zawsze wydawał mi się jakiś inny , frapujący- wtedy orientalny, dziś bardziej psychodeliczny , przypominający klimatem zeppelinowski " Rain Song". Jak widać muzycy Czwórki trzymali jeszcze wtedy rękę na muzycznym pulsie. 3. STUCK INSIDE THE CLOUD Gdy słucham zawsze kręci mi się łza w oku - jakże trafna metafora ostatnich chwil Georgea- po drodze TAM jesteśmy jeszcze ciągle TU , tylko " ugrzęźliśmy " na chwilę w obłokach 4. YOUR LOVE IS FOREVER Ukryta perełka na tym niedocenionym albumie. Zwyczajna elektryczna gitara potraktowana akordowo - efekt podobny jak parę lat później u Janka Borysewicza w "Zupełnie obcy" ( choc nie sądzę by ten ostatni słuchał płyty Harrisona ) 5.AWAITING ON YOU ALL Kolejny majstersztyk Spectora - tak się wtedy nagrywało , "brzmienia bizantyjskie " w swym bogactwie - te wszystkie chórki ,blachy etc. - czy nie przypomina Wam Layli EC. ? 6. THE LIGHT THAT HAS LIGHTED THE WORLD Utwór z serii jak ja to nazywam " pastoralnych ". Płaczliwa maniera wokalna Harrisona wkurza co niektórych , ale przecież napisał wiele takich pięknych, refleksyjnych melodii ( zupelnie nierockowych )- na mojej liście znalazło się ich kilka. 7. MY SWEET LORD Co by nie powiedzieć jedyny evergreen Harrisona , w kolejnych wcieleniach /coverach przetrwa zapewne epokę twórcy. 8. BANGLA DESH Wszyscy Beatlesi wykonywali takie społeczno-politycznie zaangażowane utwory , z różnym zresztą skutkiem . Sentyment jaki wiążę z tym akurat utworem ,wynika z faktu , że był to pierwszy solowy kawałek jakiegokolwiek eks-Beatlesa jaki usłyszałem (jeszcze w podstawówce).Zaraz potem , w czasie wycieczki do Krakowa miałem okazję rozmawiać (na tyle na ile ówczesny mój angielski pozwalał ) ze studentem z Pakistanu Wsch.(nowa nazwa państwa dopiero wchodziła w życie) Na dziedzińcu wawelskim pytałem go o klęskę powodzi , wojnę domową i te wszystkie nieszczęścia. Ten utwór stał się niezatartym wspomnieniem tamtej rozmowy. 9. GIVE ME LOVE (GIVE ME PEACE ON EARTH) Lato 1973 , ruch hippisowski w Europie przeżywa swój renesans ( mimo przykrych doświadczen z Altamont, wyspy Wight a wcześniej zbrodni Mansona) , ta pogodna piosenka obok progresywnego JOYBRINGER Manfred Mann's Earth Band stanowią swoiste hymny-deklaracje tamtej epoki. Po latach , już w USA , usłyszałem ten stary , ponad 20-letni wtedy przebój w najdziwniejszym wykonaniu - przeglądając półki pełne starych analogów w małym antykwariacie płytowym , usłyszałem jak ktoś nuci "a capella" (całkiem przyzwoicie zresztą ) Give me love - okazało się , że to klient prezentował tak sprzedawcy utwór którego od lat bezskutecznie szuka (wtedy nie było chyba jeszcze w ogóle reedycji albumu na CD) 10. YOU I pomyśleć , że był to zaledwie odrzut z sesji ATMP ! Utwór który wtedy nie załapał się (chyba ze względu na podobieństwo do Awaiting ... ? ) na tamtą płytę na tej stanowi utwór nr.1. EDIT: 11. WHAT IS LIFE 12. WAH-WAH 13.THAT IS ALL 14.TRY SOME BUY SOME 15.THIS IS LOVE 16.BLOW AWAY 17.CRACKERBOX PALACE 18.DON' T LET ME WAIT TOO LONG 19.RISING SUN 20.MARWA BLUES 21.FASTER 22.I 'D HAVE YOU ANYTIME 23.LET IT DOWN 24.WHEN WE WAS FAB 25.BRAINWASHED 26.CLOUD 9 27.SOFT TOUCH 28.SUE ME SUE YOU BLUES 29.ALLTHINGS MUST PASS 30. LIVING IN THE MATERIAL WORLD Mały komentarz ode mnie - jestem w niemałym szoku słyszac, że You to odrzut z All Things Must Pass. A moze nie powinienem sie dziwic. Sesja do tej płyty musiała byc chyba nawiedzona, skoro nie powstawało nic poza klejnotami. You i I Live For You to prawdopodobnie nawspanialsze odrzuty w historii muzyki. Ale wiadomo, jaka płyta, takie odrzuty |
Autor: | janand [ Nie Lis 20, 2011 9:22 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
A ja tak postrzegam George'a (dziesiątkami): Brainwashed (B) Dark Sweet Lady (GH) All Things Must Pass (ATMP) Isn't It a Pity (ATMP) Your Love Is Forever (GH) Here Comes the Moon (GH) I'd Have You Anytime (ATMP) My Sweet Lord (ATMP) Pisces Fish (B) Beware of Darkness (ATMP) Blow Away (GH) Not Guilty (GH) Life Itself (SiE) Gone Troppo (GT) Be Here Now (LitMW) Behind That Locked Door (ATMP) Between the Devil And the Deep Blue See (B) Run So Far (B) Rising Sun (B) Any Road (B) Beautiful Girl (33) Dear One (33) Writing's on the Wall (SiE) That's the Way It Goes (GT) I Really Love You (GT) If Not For You (ATMP) Who Can See It (LItMW) The Light That Has Lighted the World (LItMW) The Day the World Gets 'Round (LItMW) Rocking Chair In Hawaii (B) Jeżeli uważam, że album Brainwashed jest dużo lepszy od George Harrison, to dlaczego w pierwszej dziesiątce mam nadreprezentację George Harrison (3:2), a w drugiej więcej Brainwashed (2:4)? Nie wiem. |
Autor: | Yer Blue [ Pon Lis 21, 2011 3:35 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Dzieki Jaśku za liste! Najbardziej mnie ucieszyło Dark Sweet Lady - utwor typowany dotąd przez 3 osoby, w tym na jednej liscie na ostatnim, 30 miejscu. Na pewno przepadnie w podsumowaniu ale tak mocne typowania dla tej piosenki jak Twoje, ciesza bez wzgledu na wszystko. janand napisał(a): Jeżeli uważam, że album Brainwashed jest dużo lepszy od George Harrison, to dlaczego w pierwszej dziesiątce mam nadreprezentację George Harrison (3:2), a w drugiej więcej Brainwashed (2:4)? Nie wiem. Pamietam kiedys troche sie dziwiłem jak stwierdziłes, że płyta "George Harrison" jest Twoja ulubiona. Dzisiaj chyba juz az tak bym sie nie zdziwił bo ją bardzo polubiłem, ale jednak troche jej brakuje do Living In The Material World, zaś All Things Must Pass nigdy nie bedzie mieć specjalnej konkurencji. Moim zdaniem. |
Autor: | Pennylane [ Pon Lis 21, 2011 9:56 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Też lecę dziesiątkami. Hare Kryszna! Love Comes to Everyone Run Of The Mill Ballad of Sir Frankie Crisp (Let It Roll) Art of Dying I'd Have You Any Time Beware of Darkness All Things Must Pass I Live For You My Sweet Lord Isn't It A Pity Marwa Blues Behind That Locked Door Dark Sweet Lady Miss O'Dell You Give Me Love (Give Me Peace...) What Is Life Beautiful Girl Someplace Else Life Itself Hear Me Lord Awaiting On You All Any Road If Not For You Devil's Radio Stuck Inside The Cloud I Don't Want To Do It Here Comes The Moon This Song This Is Love P.S. A jak tam mój faworyt z pierwszej 10 w rankingach stoi? |
Autor: | kalosz [ Wto Lis 22, 2011 1:51 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Najpierw wstęp. Każdy szanujący się publicysta pisze wstęp Miałem z tym poważne problemy. 30 utworów to za mało żeby zmieścić wszystkie dobre kawałki Harrisona. W wyniku ograniczenia musiałem usunąć ich około 10, ale cóż cieszmy się, że można podać całe 30. Płytą All Things Must Pass byłem rozczarowany od początku. Koszmarne, pudełkowe brzmienie, rozmydlone i wygładzone instrumentarium niepotrzebnie zlewające się w jeden twór oraz wszechobecny pogłos - nie ma praktycznie nic z tej zadziorności Harrisona prezentującego się w Beatlesach. Spector za to co zrobił z tą płytą powinien zostać ukarany podwójnym dożywociem. Olać morderstwo i jego obecny wygląd - Wall of Sound na ATMP jest dla mnie jego przestępstwem numer 1. Dla mnie najlepszą płytą Harrisona jest '33 1/3' i na równi Dark Horse i ATMP, a tuż potem Brainwashed. Reszta to w większości (gdzieś tak 75%) zapominalny zlepek nut i akordów. Utwory w "pierwszej dziesiątce" (legendarny zwrot ) są dokładnie w takiej kolejności jak je lubię. Pozostałe 20 jest w kolejności MNIEJ WIĘCEJ. Nie potrafię porównać 'When we was fab' z 'Bye bye love'. A więc zaczynamy: 1. Bangladesh 2. Deep Blue 3. Pure smokey 4. Dark horse 5. Not Guilty 6. Sour Milk Sea 7. You know what to do 8. All thing must pass 9. Simply Shady 10. Art of dying 11. Hear Me Lord 12. Crackerbox palace 13. Learning How to Love You 14. Tears of The World 15. Hari's On Tour 16. When We Was Fab 17. Dear one 18. This song 19. See yourself 20. Stuck Inside a Cloud 21. Wah Wah 22. Tired of Midnight Blue 23. By bye love 24. Any Road 25. Give me love (Give me peace on Earth) 26. Sue me, Sue You Blues 27. Rising sun 28. What is life 29. You 30. Run so far Na zakończenie małe posłowie (każdy szanujący się publicysta pisze również posłowie). Mam nadzieję, że mój ranking zostanie pomnożony przez 2, gdyż jestem tutaj bardzo popularny. Nie będę owijał w bawełnę, Potrku, wiem gdzie mieszkasz, mam czas, fundusze, ludzi, więc sam rozumiesz, że nie masz wyboru. Wymachuję pogróżkami, bo widzę, że pierwsza dziesiątka a może i dwudziestka będzie zawalona ATMP, a tego bym nie chciał. Pozdrawiam i czekam na niesłychany zwrot akcji. |
Autor: | Yer Blue [ Wto Lis 22, 2011 4:09 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Po pierwsze, Gietku, to mnie zaskoczyłes, bo nie oczekiwałem listy od Ciebie. Tym milej jest ją otrzymać. kalosz napisał(a): Dla mnie najlepszą płytą Harrisona jest '33 1/3' i na równi Dark Horse i ATMP, a tuż potem Brainwashed. Dla mie w ogole wydanie tak słabej płyty jaka jest Dark Horse jest przestepstwem na skale kosmosu. Dałbym jej 2/10 za ciepłe brzmienie i....śliczną okładkę. Za same kompozycje - ZERO. Natomiast wokal nalezy oceniać w skali minusowej - ja nie słysze tam w ogole Harriego tylko zapijaczą/zaćpaną chrype jakiejś postaci strasznej. Ogolnie płyta jest słaba jak kompot z desek i nie pamiętam w tej chwili czy słuchałem czegokolwiek równie słabego w życiu. I jeszcze tylko słowo o All Things Must Pass, tylko jedno słowo to... kalosz napisał(a): Utwory w "pierwszej dziesiątce" (legendarny zwrot ) są dokładnie w takiej kolejności jak je lubię. Pozostałe 20 jest w kolejności MNIEJ WIĘCEJ. Nie potrafię porównać 'When we was fab' z 'Bye bye love'. To rozumiem, że w top 10 kolejnosc ma znaczenie, w dwoch pozostałych dziesiatkach juz nie? Jesli tak to OK. Tylko wpierw zamien You Know What To Do i Sour Milk Sea na jakies solowe kawałki George'a, przeciez to utwory The Beatles. kalosz napisał(a): Na zakończenie małe posłowie (każdy szanujący się publicysta pisze również posłowie). Mam nadzieję, że mój ranking zostanie pomnożony przez 2, gdyż jestem tutaj bardzo popularny. Nie będę owijał w bawełnę, Potrku, wiem gdzie mieszkasz, mam czas, fundusze, ludzi, więc sam rozumiesz, że nie masz wyboru. Wymachuję pogróżkami, bo widzę, że pierwsza dziesiątka a może i dwudziestka będzie zawalona ATMP, a tego bym nie chciał. Pozdrawiam i czekam na niesłychany zwrot akcji. Najpierw uporaj sie z czołowką, bo narazie masz w 8 numerow w top 10. A potem dopiero mozesz grozic, używac szantazu i manipulacji Na razie jeszcze nie jestes do tego uprawniony Penylejn - fajniutka lista Top 10 bajeczne, w drugiej jedynie Life Itself uważam za TYLKO dobre, w trzeciej znajda sie ze 2 średniaki i jeden słabszy (This Song), poza tym tez bajecznie. I jest Dark Sweet Lady, czyli nawet nie wiesz jak sie ciesze |
Autor: | kalosz [ Wto Lis 22, 2011 4:27 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
A All Thing Must Pass, Jealous Guy albo Maybe I'm Amazed to też utwory Beatlesów? Poza tym nie bierz mojej pisaniny zbyt serio. Jeśli chcesz to w ogóle nie bierz pod uwagę mojego rankingu, szefie. |
Autor: | Yer Blue [ Wto Lis 22, 2011 4:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
kalosz napisał(a): A All Thing Must Pass, Jealous Guy albo Maybe I'm Amazed to też utwory Beatlesów? Poza tym nie bierz mojej pisaniny zbyt serio. Jeśli chcesz to w ogóle nie bierz pod uwagę mojego rankingu, szefie. Daj spokoj, wprowadzasz czasem element humorystyczny, ktorego nie sposob brac na serio. Słowa o Dark Horse i All Things Must Pass biore za Twoje trzeźwe opinie, bo chyba takimi są. Natomiast wprowadzanie na liste solowego George'a utworow Beatli to nosens, zaś Twoje pytanko dotyczace trzech w/w utworow odbieram jako typowy kaloszowy happening. Zamien You Know What To Do i Sour Milk Sea na rzeczy z solowej kariery i prosze, nie pytaj, dlaczego Ponoc masz w zanadrzu jeszcze 10 utworow, ktore Ci sie nie zmieściły - masz okazje uratowac 2 z nich. |
Autor: | Noelka [ Pią Lis 25, 2011 4:38 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Oto moja trzydziestka, kolejność się liczy tym razem: 1. Deep Blue 2. Bangla Desh 3. What is Life 4. Not Guilty 5. Marwa Blues 6. The Hottest Gong In Town 7. Ballad of Sir Frankie Crisp (Let It Roll) 8. I'd Have You Anytime 9. Between The Devil And The Deep Blue Sea 10. I Live For You 11. Wah-Wah 12. Soft-Hearted Hana 13. Miss O'Dell 14. Got My Mind Set On You 15. Behind That Locked Door 16. Beware of Darkness 17. All Thing Must Pass 18. Run Of The Mill 19. When We Was Fab 20. All Those Years Ago 21. Blow Away 22. That't The Way It Goes 23. Hear Me Lord 24. Isn't It A Pity 25. Apple Scruffs 26. Awaiting On You All 27. Rising Sun 28. Pisces Fish 29. I Really Love You 30. My Sweet Lord |
Autor: | Yer Blue [ Pią Lis 25, 2011 4:58 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Dzięki Kasiu. kalosz napisał(a): 1. Bangladesh 2. Deep Blue Noelka napisał(a): 1. Deep Blue 2. Bangladesh Dobre Top 10 Gietka wygląda tak: 1. Bangladesh 2. Deep Blue 3. Pure smokey 4. Dark horse 5. Not Guilty 6. All thing must pass 7. Simply Shady 8. Art of dying Jakby naszła go ochota to zawsze moze dodac jakies 2 utwory Coż, mamy tutaj twarde warunki. Przy okazji skomletowałem liste Dżejdżeja, jest juz pełna 30-tka. Greg, Rita, Dominika - czekamy PS.: Pennylane napisał(a): P.S. A jak tam mój faworyt z pierwszej 10 w rankingach stoi? Z tego co widać to masz 10 faworytów (top 10 bez kolejności), wiec nie wiem o jaki Ci konkretnie chodzi. A klasyfikacji nie znam bo jeszcze nie podliczałem i juz nie zdaze, zrzuce cały ten trud na Paperback Writera, może jakos temu podoła (szczeście frekwencja taka połowiczna tym razem). |
Autor: | Krzysz007 [ Pią Lis 25, 2011 11:15 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Jest i moja lista. Dawno nie słuchałem całej dyskografii George'a i miło było przypomnieć sobie wiele fajnych piosenek. A nie było ich mało. Podczas wstępnego przesłuchania wytypowałem 69 piosenek. Z nich wybrałem moim zdaniem najlepsze: 1. My Sweet Lord 2. What Is Life 3. Got My Mind Set On You 4. When We Was Fab 5. Amy Road 6. Blow Away 7. This Song 8. Marwa Blues 9. All Those Years Ago 10. If Not For You 11. Give Me Love (Give Me Peace On Earth) 12. Apple Scruffs 13. Wah-Wah 14. Awaiting On You All 15. Beautiful Girl 16. I Live For You 17. Grey Cloudy Lies 18. Dream Away 19. Greece 20. Living In The Material World 21. Run So Far 22. Circles 23. Teardrops 24. Wreck Of The Hesperus 25. All Things Must Pass 26. Got My Mind Set On You 27. Ding Dong, Ding Dong 28. Got My Mind Set On You 29. The Day The World Gets 'Round 30. Dark Horse |
Autor: | Pennylane [ Sob Lis 26, 2011 10:19 am ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Yer Blue napisał(a): Z tego co widać to masz 10 faworytów (top 10 bez kolejności) No po to wyodrębniałam dziesiątki, prawda? Cytuj: wiec nie wiem o jaki Ci konkretnie chodzi. Mea culpa: "Jak tam stoi w rankingu mój faworyt wymieniony jako pierwszy spośród pierwszej dziesiątki moich faworytów, hę?" To ja już sobie poczekam na ogłoszenie wyników z tymi fanfarami i wszystkim innym |
Autor: | Dreamer [ Nie Lis 27, 2011 3:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Ja również zamieszczam moją ulubioną, posegregowaną alfabetycznie trzydziestkę kawałków Georga. Tuż pod nią pozwoliłem sobie dołączyć szesnaście utworów, z którymi szczególnie ciężko było mi się rozstać w trakcie okrajania początkowej listy. 1. All Things Must Pass 2. Any Road 3. Apple Scruffs 4. Art of Dying 5. Awaiting on You All 6. Ballad of Sir Frankie Crisp 7. Beautiful Girl 8. Between the Devil and the Deep Blue Sea 9. Blow Away 10. Cheer Down 11. Cosmic Empire 12. Crackerbox Palace 13. Dear One 14. Devil's Radio 15. Far East Man 16. Isn't It a Pity 17. The Lord Loves the One (that Loves the Lord) 18. Love Comes to Everyone 19. On the Bed 20. P2 Vatican Blues 21. Poor Little Girl 22. Rocking Chair in Hawaii 23. Run of the Mill 24. That which I Have Lost 25. This Guitar (Can't Keep from Crying) 26. This Song 27. Wah-Wah 28. What is Life 29. When We Was Fab 30. Woman don't You Cry for Me All Those Years Ago* Be Here Now* Cloud 9* Cockamamie Business* Fish on the Sand* Maya Love* Not Guilty* Pure Smokey* Red Lady Too* The Rising Sun* Simply Shady* Stuck Inside a Cloud* That's what It Takes* This is Love* Window, Window* Wreck of the Hesperus* |
Autor: | Dominika [ Nie Lis 27, 2011 11:52 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Miało być 10, a jest jednak 30 Kolejność dziesiątkami 1) Between The Devil And The Deep Blue Sea 2) Wah Wah 3) Don't Let Me Wait Too Long 4) Got My Mind Set On You 5) Horse To The Water 6) Isn't It A Pity 7) Beware Of Darkness 8 ) All Things Must Pass 9) That's What It Takes 10) Art Of Dying 11) Rocking Chair In Hawaii 12) Stuck Inside A Cloud 13) That Is All 14) This Guitar (Can't Keep From Crying) 15) All Those Years Ago 16) Cloud 9 17) When We Was Fab 18) Crackerbox Palace 19) Give Me Love 20) Blow Away 21) Cheer Down 22) Fish On The Sand 23) I’d Have You Anytime 24) Be Here Now 25) Love Comes To Everyone 26) Devil’s Radio 27) Deep Blue 28) Window Window 29) This Is Love 30) Not Guilty |
Autor: | greg [ Pon Lis 28, 2011 9:34 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Oto i moja lista (ułożona w kolejności jakościowej): 1. Any road 2. If not for you 3. Teardrops 4. Pices fish 5. Brainwashed 6. Poor little girl 7. When we was fab 8. Isn’t it a pity 9. Crackerbox palace 10. All those years ago 11. All things must pass 12. Give me love 13. Living in the material world 14. If you believe 15. Blow away 16. Not guilty 17. What is life 18. My sweet lord 19. This song 20. Wreck of the Hesperus 21. Fish on the sand 22. Gone troppo 23. Baby don’t run away 24. Between the devil and the deep blue see 25. Dark horse 26. Faster 27. Dream away 28. I really love you 29. Dear one 30. It's what you value |
Autor: | Rita [ Pon Lis 28, 2011 10:18 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Znaczenie mają dziesiątki. Beautiful Girl I'd Have You Anytime Here Comes The Moon If Not For You Between Devil and The Deep Blue Sea Wah-wah All Things Must Pass Apple Scruffs Dark Horse All Those Years Ago Brainwashed Crackerbox Palace Devil's Radio Dark Sweet Lady This Song When We Was Fab Who Can See It Horse to the Water Isn't It a Pity Blow Away Art of Dying Beware of Darkness You Tired of Midnight Blue Cosmic Empire The Rising Sun P2 Vatican Blues Got My Mind Set On You His Name Is Legs (Ladies and Gentlemen) Soft Touch |
Autor: | hans80 [ Pon Lis 28, 2011 10:21 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
To jeszcze dorzucę moje 30 groszy: 1-10 1 Not Guilty 2 I'd Have You Anytime 3 Love Comes To Everyone 4 Between The Devil And The Deep Blue Sea 5 Dark Sweet Lady 6 Hear Me Lord 7 Beware Of Darkness 8 Here Comes The Moon 9 When We Was Fab 10 Be Here Now 11-20 (alfabetycznie) All Things Must Pass Any Road Crackerbox Palace Give Me Love (Give Me Peace On Earth) Horse To The Water Just For Today Learning How To Love You Life Itself My Sweet Lord Poor Little Girl 21-30 (alfabetycznie) All Those Years Ago Apple Scruffs Baltimore Oriole Cheer Down Gone Troppo Rocking Chair In Hawaii Soft-Hearted Hana Someplace Else Sue Me Sue You Blues Wreck Of The Hesperus |
Autor: | Yer Blue [ Pon Lis 28, 2011 11:22 pm ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
Strasznie dziekuje wszystkim za listy. Mamy nadkomplet i od cholery liczenia. Nie wiem czy do jutra sie wyrobimy, bo jeszcze ani jeden utwor nie został zliczony, a dzis planuje jednak pospac, gdyz, nie robiłem tego od trzech dni. Jest juz chyba ponad 30 list, nawet tego nie dam rady dzisiaj zliczyc Pennylane napisał(a): Mea culpa: "Jak tam stoi w rankingu mój faworyt wymieniony jako pierwszy spośród pierwszej dziesiątki moich faworytów, hę? No teraz to rozumiem. Choc z drugiej strony jakby sie uczepic to rownorzednie podana 10-tka faworyta nie ma z definicji. Jesli chodzi o Love Comes To Everyone to powinien byc wysoko. |
Autor: | Pennylane [ Wto Lis 29, 2011 10:27 am ] |
Temat postu: | Re: Najlepsze wytwory wujka George'a solo |
O! I nie można było tak od razu? To liczcie, liczcie. Tylko dokładnie! |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |