W najnowszej reklamie kampanii antypirackiej
Music Matters głównymi bohaterami są... Beatlesi
Dwu minutową animację (autorstwa Lee Gingolda) której tłem jest życie fana zespołu można obejrzeć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=K0_MeHq8o-o"Miałem 8 lat kiedy pierwszy raz spotkałem The Beatles. Byłem w pokoju, rozmyślając nad swoimi sprawami,gdy nagle usłyszałem "Octopus Garden" rozlegające się z ulicy. Tak właśnie się poznaliśmy... W wieku 9 lat, Beatlesi zostali moimi najlepszymi przyjaciółmi. Każdego dnia bawiliśmy się razem. Byli ze mną podczas dobrych jak i tych złych dni. Beatlesi są ucieczką od rzeczywistości w mojej wyobraźni. I nie tylko mojej. Miłość do the Beatles jest wspólnym doświadczeniem. Czasem to doświadczenie nas wszystkich łączy... i dlatego muzyka ma znaczenie".Music Matters to kampanii antypiracka, powstała z inicjatywy środowiska muzycznego. Jej celem jest przywrócenie nagraniom ich autentycznej wartości, odwołując się do czysto ludzkiego aspektu problemu nielegalnego rozpowszechniania treści muzycznych.
Music Matters stworzył własny znak jakości i nawiązał współpracę z serwisami legalnie dystrybuującymi treści muzyczne. Dzięki temu fani mogą dokonywać świadomych zakupów wspierając działalność artystyczną swoich ulubionych wykonawców.
Inicjatywa
Music Matters została powołana do życia, by oddać muzyce należny jej szacunek, przywrócić powagę i nie pozwolić, aby straciła znaczenie i tożsamość wskutek nielegalnej dystrybucji, w wyniku której pozbawiona zostaje jakiejkolwiek wartości materialnej. Widząc na twardym dysku „empetrójkę”, zdajemy się zapominać jak dużo składa się na efekt końcowy.
Music Matters nam o tym przypomina…
Źródło niekradnemuzyki.plpozdrawiam
macho