Polski Serwis Informacyjny The Beatles

Istnieje od 2001 roku. Codzienna aktualizacja, ksiazki, filmy, plyty.
jesteś na Forum Polskiego Serwisu Informacyjnego The Beatles
Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:49 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rock psychodeliczny
PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 1:43 pm 
Offline
Lovely Rita

Rejestracja: Pią Kwi 14, 2006 8:44 pm
Posty: 373
zakładam temat z taką pewną nieśmiałością (mój stały tekst :lol: ) związek niewielki z Bitelsami, ale o harmonijce też już było, więc...

obawiam się, że wpadłam po uszy. ba! chcę więcej! więc proszę o rady, za co się zabrać, bo nigdy przedtem nie interesowałam się specjalnie tym gatunkiem i jestem zupelnie zielona w temacie. znam to co u Żuczków rzecz jasna, "My people were fair..." T. Rex, "Piper At The Gates Of Dawn" Floydów, "Disraeli Gears" Cream... i to chyba tyle :cry: za co się jeszcze brać na początek? z góry dzięki za wszystkie rady :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 23, 2006 12:08 pm 
Offline
Musketeer Gripwood
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 26, 2003 12:34 pm
Posty: 79
Miejscowość: Bielsko Biała
Na początek możesz "zarzucić" jeszcze kilka płyt Floydów z pierwszego okresu " Saucerful Of Secrets", "More", "Atom Heart Mother", coś jeszcze Cream, The Byrds; spróbuj zagłebić się w świat Grateful Dead, Jeffeson Airplane, Janis Joplin czy Jimi'ego Hendrixa (tylko nie nazbyt intensywnie ;)).
To w jednym kierunku - rzeczy mniej znane może, ale znanych wykonawców.

Z drugiej strony polecam przyjrzenie się twórczości takich zespołów jak Vanilla Fudge, Iron Butterfly, Crazy World Of Arthur Brown, The Moody Blues z wczesnego okresu, Nektar, Love, Amboy Dukes, no i jak ktoś lubi awangardowe granie i fusion to z pewnością wielki FRANK ZAPPA.